пʼятниця, 25 вересня 2020 р.

«Рідне місто моє».

 

Я у місті такому живу,

Що відоме у цілому світі.

Мій Хмельницький, мій сон наяву!

В. Міхалевський

Напередодні святкування 589-ї річниці народження Хмельницького у філії № 4 з учнями шкіл південно-східної частини міста провели інформаційний круїз «Рідне місто моє».

На жаль, в умовах пандемії не можна запросити до книгозбірні багато читачів, але ті, кому вдалося потрапити на захід, із задоволенням переглянули мультимедійну презентацію «Чарівне місто над Бугом» і послухали розповідь бібліотекарок про минуле та сучасне життя міста.

Також для діток влаштували огляд літератури, котра розташувалася на книжковій виставці «За тебе кращої не знаю, Хмельниччина моя», та провели історичну вікторину «Як ти знаєш своє місто?».

Враженнями від інформаційного круїзу поділився Жмут Дмитро, учень 5-Б класу ЗОШ №14: «Ми й досі вже чимало знали про наш Хмельницький, але сьогодні додались якісь цікаві факти, чимало потрібної інформації, яка стане у нагоді на уроках у школі. Я пишаюся, що моєму місту уже 589 років!».

Надія Васильєва, бібліотекарка бібліотеки-філії №4

 

Немає коментарів:

Дописати коментар