вівторок, 19 жовтня 2021 р.

Як козаки до бібліотеки ходили.

12 жовтня в рамках святкування Дня захисника України працівниками бібліотеки-філії №4 для третьокласників СЗОШ №8 був проведений час веселих випробувань "Як козаки до бібліотеки ходили". У оригінальному ігровому форматі діти дізналися про про побут та звичаї найперших захисників України - козаків. Під час заходу маленькі читачі продемонстрували низку вмінь: малювати, логічно мислити, стрибати. Для юних інтелектуалів була проведена ерудит-вікторина. 

"Мені дуже сподобалося малювати спільно з командою козака,  ділиться враженнями учасник заходу Сашко.  Це було дуже весело, ми по-черзі малювали голову, тулуб, вуса, ноги і намагалися встигнути скоріше за іншу команду. Я дуже радий, що ми виграли!".


"Я багато дізналася про свято Захисників України,  розповідає читачка Іринка.  Раніше нас захищали козаки, а тепер від ворогів нас обороняє наша Українська армія! Я дуже рада, що нашу країну захищають не тільки хлопці, але й сміливі дівчата. Я теж хочу служити в армії!"

Немає коментарів:

Дописати коментар