четвер, 22 вересня 2022 р.

Вітаємо нашу читачку з перемогою

 Бібліотекарки та друзі філії №4 щиро вітають свою читачку Хомишену Діану, яка стала лауреаткою Всеукраїнського конкурсу із правового просвітництва  «Конституція для всіх: і великих, і малих»



Організаторами конкурсу є Національна бібліотека України для дітей та Асоціація розвитку суддівського самоврядування України за участю обласних бібліотек для дітей та правоосвітнього руху «Клуб “Справедливці”».
Діана створила два  відеоролики, на яких зачитує статті з книжки «Конституція для всіх: і великих, і малих». Ось вони:




 

– Діана наша активна читачка, – зазначає завідуюча бібліотеки Венгрова Тетяна. – Вона із задоволенням бере участь у різноманітних бібліотечних конкурсах та акціях. Дуже рада, що її старання помітили і відзначили нагородою на такому високому рівні.

– Я люблю приходити в бібліотеку, – ділиться враженнями Діана. – Я вже не перший раз роблю відеоролики у бібліотеці. Також займаюся в Дитячій Телевізійній Студії «Телемагія». Коли виросту, то стану ведучою і буду мати власну програму. Мені дуже сподобався подарунок, я прочитаю всі вірші про Конституцію з подарованої книжки. А ще тепер у мене є така прикольна футболка з бойовим українським котиком!



Немає коментарів:

Дописати коментар