четвер, 6 жовтня 2022 р.

Здоров’я – головний життєвий скарб: тепер барвінчата про це знають

 5 жовтня бібліотекарки філії № 4 для своїх барвінчат провели годину народознавства «Як дитина бігає і грається – так їй здоров’я усміхається».

На ній дітлахам розповіли, що український народ з давніх-давен цінував здоров’я та піклувався про його збереження. У всі часи люди особливу увагу приділяли своєму загальному самопочуттю, винаходили все нові й нові ліки проти хвороб та способи зміцнення організму. А все це для того – аби залишатися бадьорими на довгі роки!

– Бережіть здоров'я, зміцнюйте і примножуйте його, – закликали організаторки заходу. ­ ­– І пам'ятайте, що здоров'я – найцінніший скарб. І тільки від вас залежить, чи зумієте ви зберегти його на довгі роки.

– Мені дуже сподобалася весела руханка від бібліотекарів, – ділиться враженнями учасник заходу Шевчук В'ячеслав. – А ще зацікавила енциклопедія “Дітям про все на світі”. Я люблю енциклопедії, а у бібліотеці їх є дуже багато. Цю обов’язково прочитаю.


Немає коментарів:

Дописати коментар