четвер, 10 листопада 2022 р.

Енциклопедія народного життя

 9 листопада у межах об'єднання «Барвінок» бібліотекарки філії №4 провели народознавчу годину «Народ скаже – як зав'яже». Юним барвінчатам запропонували поринути у світ народної мудрості. Прислів’я та приказки – один із найдавніших жанрів усної народної творчості. Це своєрідна енциклопедія народного життя.

Хлопчики й дівчатка із задоволенням та навперебій одне одному розповідали прислів’я, які знають, пояснювали їх значення і використання в побуті та навчанні. Цікавинкою заходу була мовна квітка: барвінчата мали скласти та прочитати прислів’я. 

Про те, як дбайливо бережуться всіма поколіннями приказки та прислів’я, як вони ніколи не старіють, виховують повагу до народу-творця, поповнюють словниковий запас, роблять мову яскравішою, виразнішою, розповіла бібліотекарка Вікторія Мітрофанова.

Підсумувала вчителька Олена Сорока: «Прислів’я та приказки невід’ємні від життя людини, як і мова. Вони свідчать про гострий розум народу, про його естетичні почуття, високу мораль, любов до рідної країни».


Немає коментарів:

Дописати коментар