понеділок, 7 серпня 2023 р.

Бібліотечні ігротеки об’єднують дітей

4 серпня у філії №4 відбулася ігротека «Бібліотека Ригора Мортіса». Під час зустрічі учасники взяли на себе роль маленьких книжкових гоблінів, які мандрували бібліотекою Темного Володаря у пошуках чарівних книг.

Подорож була дуже небезпечною, адже Темний Володар — Ригор Мортіс кидає на порушників спокою прокляття. «Мене за гру проклинали тричі, — розповідає учасник ігротеки Денис. — По-перше, це були “руки-кулаки”. Я був змушений грати всю гру, стиснувши пальці в кулак. По-друге, мені не можна було затуляти рота, але я забув… Тож на мене впало третє прокляття, за яким мені потрібно було тримати на коліні карту і слідкувати, щоб вона не впала».

Поділився ще один учасник ігротеки Тимофій: «У мене було дуже незручне прокляття. Я мав грати, поклавши підборіддя на стіл. Столи у бібліотеці низенькі, тому це було надзвичайно незручно. А наступне прокляття полягало в тому, що я мав час від часу вдаряти ліктем об стіл. Це була найдовша гра у моєму житті… Зате хлопці насміялися!».

Розказав бібліотекар читального залу Ярослав: «Такі ігротеки проходять у нас щоп’ятниці. Діти проводять свій час весело і з користю. Гравцям я завжди рекомендую цікаві книги, тому діти не тільки граються, але й читають».

Немає коментарів:

Дописати коментар