пʼятниця, 1 вересня 2023 р.

Без тривожності та стресу

Ментальне здоров’я — це почуття щастя та добробуту, в якому людина протистоїть стресам та самореалізується. Яке воно зараз у наших дітей, що змушені зростати в часи жорстокої війни?

На першому уроці «Ти як? Повертаємося до школи!» учням 7-А і 6-Б КЗЗСО «Ліцей №8 Хмельницької міської ради» бібліотекарі філії №4 розповіли про те, як вберегти своє ментальне здоров’я від стресу.

Насамперед потрібно впізнавати «тривожні дзвіночки», які попереджають, що відбувається щось недобре: постійна втома та напруження, часті сльози, агресія, втрата апетиту, тривога та інші маркери ненормального стану. Бібліотекарі надали дітям телефони гарячої лінії психологічної допомоги та контакти онлайн-центрів, які займаються питаннями психологічного здоров’я. Також розповіли про те, як діяти під час стресу, аби допомогти собі та іншим.

Ділиться учасниця заходу Дарина: «Мені дуже сподобалися вправи на зняття напруги. Це дуже легко — помасажувати собі плечі, злегка поляскати по щоках та руках. З бесіди я зрозуміла, що важливо зосередитися на речах, які можна контролювати. Тоді виникає ілюзія, що все нормально. У такий спосіб можна вийти зі стану паніки та тривоги».


Немає коментарів:

Дописати коментар