четвер, 16 травня 2024 р.

День сім'ї — найтепліше свято

 15 травня українці святкують День сім'ї, тому сьогодні бібліотекарки філії №4 відвідали третьокласників ліцею №8. Для школярів підготували інформаційну годину «День сім'ї — найтепліше свято».

Під час бесіди діти розбирали суть поняття «родинні стосунки», визначили, яку роль у житті людини відіграє сім’я та чому необхідні взаємні повага, допомога та чуйність у родинному колі.

Крім цього, учні розвивали вміння характеризувати свою поведінку в сім'ї та розв'язували ситуативні завдання. «Я розповіла класу про те, як допомагаю мамі поливати кімнатні квіти, — каже третьокласниця Злата. — Я ще можу приготувати мамі й бабусі чай, помити після вечері кружки». «Мені сподобалася вправа “Цеглинки моєї сім'ї”, — ділиться враженнями Софія. — Я розмістила всі цеглинки гарних вчинків правильно, жодного разу не помилилася. Я дуже люблю свою сім'ю. У мене є песик Мухтар, він теж частина нашої сім'ї, хоч і живе у вуличному вольєрі!»

Немає коментарів:

Дописати коментар