середу, 25 травня 2016 р.

«Сторінками українських народних казок»

Працівники бібліотеки-філії №4 систематично організовують культурно-мистецькі заходи, проводять екскурсії для дітей, літературно-поетичні читання, разом з дітьми вивчають історію рідного краю.
19 травня для учнів 1-Б класу, ЗОШ №14 в бібліотеці провели літературну вікторину «Сторінками українських народних казок», а також продемонстрували цікаву презентацію.
Маленькі користувачі познайомились з історією створення казок, відгадували загадки, давали відповіді на запитання вікторини про улюблених казкових героїв.
Захід пройшов жваво, школярі дивлячись на монітор комп’ютера відгадували загадки, давали відповіді на запитання вікторини про улюблених героїв казок.
Цього дня першокласники, як і всі українці, долучились до святкування Дня Вишиванки одягнувши вишиті сорочечки. Вони були дуже задоволені посмішки не покидали їх щасливі обличчя. Ми впевнені, що зустріч з улюбленими героями дитинства запам’ятається їм назавжди.

«Я в цій бібліотеці вперше, адже я тільки закінчую перший клас. Мені дуже сподобалось. Працівники бібліотеки провели екскурсію залами, в яких затишно та дуже гарно, а яскраві нові книги так і просяться до рук. А ще я змогла позмагатися зі своїми однокласниками знаннями про зміст тієї чи іншої казки. Тепер я буду постійною читачкою цієї бібліотеки», – поділилась своїми враженнями Галабицька Каріна.
Також спонукала маленьких користувачів захопитися читанням книжкова виставка «Казки з усього світу», що експонується у читальному залі. 
Ірина Драйна, завідуюча бібліотекою-філією №4



Немає коментарів:

Дописати коментар