середа, 30 листопада 2016 р.

«Презентуємо нові періодичні видання»

Розширити знання дітей про різнобарвний та цікавий світ преси, активізувати інтерес до неї та розвивати уміння працювати з періодикою поставили за мету працівники бібліотеки-філії №4 разом із завідуючою бібліотеки НВК №9 Оленою Сорокою. На захід до Дня періодики «Презентуємо нові періодичні видання», який проходив 29 листопада в бібліотеці-філії №4, були запрошені учні 2-Г класу НВК №9.

В гості до маленьких читачів завітали листоноші, та живі журнали «Барвінок», «Яблунька», «Пізнайко», «Колосок», в ролі яких виступали діти у відповідних до ролі костюмах. Вони розповідали про журнали, які особливо користуються популярністю у дітей молодшого шкільного віку, адже їх сторінки для всіх веселих, розумних, допитливих та  кмітливих.

Активною була робота в групах «Мій улюблений журнал», де школярі  самостійно визначали «число журналу», «рік видання», «примірник», «комплект», знаходили рубрику, яка найбільше сподобалася та розповідали коротенько, про що в ній йдеться.

«У цій бібліотеці я вперше, яка вона гарна. Мені дуже все сподобалося, тут так багато яскравих, нових, цікавих книг та дитячих журналів... Від заходу я в захваті. Тепер я переконана, що вільний час можна проводити не тільки з книгою, а ще й з цікавими кросвордами, літературними іграми, розмальовками та ще багато з чим, що є на сторінках яскравих дитячих журналів», – поділилась враженнями Вікторія Білик.

Ірина Драйна, завідуюча бібліотекою-філією №4.

Немає коментарів:

Дописати коментар