вівторок, 24 квітня 2018 р.

"Лідер читання 2018"


20 квітня в міській центральній бібліотеці-філії №12 для дітей відбулося підведення підсумків ІІ міського туру Всеукраїнського конкурсу «Лідер читання 2018». Серед 14 найкращих читачів міста, які здобули перемогу у 1-му етапі конкурсу брали участь самі активні читачки бібліотеки-філії №4– Марина Медвідь учениця 5-А класу СЗШ №8 та Анастасія Калюжна учениця 6-Б класу СЗШ №8.
«Читання супроводжує мене з раннього дитинства в мене вся сім’я читаюча і я зберігаю традиції сімейного читання. Адже читання це сама цікава із існуючих в світі можливостей пізнання світу. Я вперше на такому конкурсі і мені дуже сподобалось. Спокійна атмосфера, знайомство з новими друзями та ще й книги в подарунок. Неабияк зраділа диплому у номінації «Флешбук». До наступного року в мене є час подумати, ще краще підготуватися і хто його знає можливо буду виборювати перемогу вже серед найкращих читачів області», – поділилась враженнями Марина.

Працівники бібліотеки щиро вітають дівчат із перемогою і зичать нових здобутків та перемог у бібліотечних конкурсах.
Ірина Драйна, завідуюча бібліотекою-філією №4

Немає коментарів:

Дописати коментар