четвер, 20 вересня 2018 р.

«Розцвітає над Бугом рідне місто моє»


18 вересня у рамках святкування Дня міста Хмельницького працівники бібліотеки-філії №4 на годині краєзнавства «Розцвітає над Бугом рідне місто моє» розповіли учням 3-Г класу СЗШ №8 про минуле нашого рідного міста та видатних хмельничан. Хлопчикам та дівчаткам було цікаво дізнатися про дитячих письменників, які описали Хмельницький у своїх творах. Окремі вірші дітвора згадала та гуртом продекламувала.
«Сьогодні я дізнався, що у нашого міста було аж три імені – Плоскирів, Проскурів, Хмельницький, – що тут колись були навіть фортеці. Я дізнався про подільських письменників, які так гарно описують наше місто у віршах. Я люблю свій Хмельницький і пишаюсь тим, що я тут живу», – поділився враженнями Максим Михайлов.
Ірина Драйна, завідуюча бібліотеки-філії №4

Немає коментарів:

Дописати коментар