пʼятницю, 24 січня 2020 р.

Чисті руки – здоров’я запорука


Бібліотекарки філії №4 запросили учнів 4-В класу ЗОШ №14 стати учасниками інформбюро у книгозбірні «Чисті руки – здоров’я запорука». Захід провели 23 січня. У рамках такого дітям детально розповіли про правила особистої гігієни, як берегти та зміцнювати своє здоров’я.
У бібліотеці зауважили: «Здоров’я – це дар. Його треба шанувати і берегти. Людина, яка не хворіє, почувається впевнено, бо вона усвідомлює, що керує своїм здоров’ям, є його господарем. Саме тому з раннього дитинства треба дотримуватися здорового способу життя».
Доповнили інформаційну частину заходу мультимедійною презентацією «Ми – за здоровий спосіб життя».

Ну, звісно, що необхідно було і трішечки повеселитися та порозважатися. Тому діти створювали «Сонечко здоров’я», самостійно прикріплюючи промінці до нього. А наприкінці заходу відповідали на цікаві запитання вікторини, грали в ігри, декламували вірші.
Вікторія Мітрофанова, бібліотекар бібліотеки-філії №4

Немає коментарів:

Дописати коментар