неділя, 8 травня 2022 р.

Монстрики, єнотики та єдиноріжки оберігають наші книжки

«А ви користуєтеся закладками?» – таке запитання ставили бібліотекарі маленьким читачам, які завітали на бібліотечну майстерку «Друже, книжку ти шануй! Їй закладку подаруй», що відбулася 7 травня у філії №4. Опитування показало, що дітям дуже потрібні гарні та зручні закладки.

«У мене на обкладинках підручників були стрічечки-закладочки, проте вони всі повідривалися, – пожалілася учасниця заходу Настя. – Я хочу зробити нові закладки і на підручники, і на художні книги».

На майстерці основу закладки швидко навчилися робити навіть найменші. Трирічна Надійка з мінімальною допомогою мами зробила аж три закладки: «Оленятко – мамі, собачка – мені, а братику – киця», – щебетала мала розумниця.

Казкову єдиноріжку з короною зробила Вікторія, яка прийшла до бібліотеки з маленьким братиком, татом та мамою. Бібліотекарі допомагали дітям порадами по декору. Але з деякими тваринками було не так просто: «Я хотіла зробити старшому брату закладку у вигляді червоного єнота, ­– розповіла учасниця майстерки Аліна. – Бібліотекарі перший раз чули про таку тваринку і довелося нам погуглити, щоб правильно намалювати мордочку. Але єнотик вийшов дуже красивий, я впевнена, що брату він сподобається».

Немає коментарів:

Дописати коментар