середа, 1 червня 2022 р.

Етно-гра у бібліотеці

1 червня у бібліотеці-філії №4 відбулася весела етно-гра «Відгадай загадку намалюй відгадку». Для читачів бібліотеки була влаштована вікторина з загадками відповіді до яких потрібно було не просто відгадувати, але схематично малювати їх за допомогою дерев’яних паличок. 
«Найважче було скласти окуляри, – ділиться враженнями учасниця заходу Євангеліна. – Я швидко відгадала загадку, але чомусь дужки окуляр у мене виходили дуже криві. Мені допомогли інші дівчата». 
«Я вмію намалювати зірку на папері не відриваючи руки, – розповідає читачка бібліотеки Марійка. – Але коли я спробувала скласти зірку з паличок, це виявилося доволі складним. Зрештою п’ятикутна зірка у мене не вийшла. Але я змогла скласти шестикутну зірку. Ці вправи дуже кумедні, а коли ми почали складати довільні фігури, то це було дуже весело! А найбільше мені сподобалося, коли наш друг Миколка склав надпис «Я люблю Україну». Це було так мило!».

Немає коментарів:

Дописати коментар