вівторок, 9 травня 2023 р.

Подарунки для мами

Травневе тепло вже нагадує, що літечко не за горами. Маленькі читачі починають тішитися радістю наближення канікул. Але травень ще й цінний тим, що у другий тиждень цього місяця в Україні святкують  День матері.

Щоб підготувати мамам невеличкі сюрпризи, 6 травня у бібліотеці-філії №4 влаштували майстерку «Цьомки для мами». Діти вирізали й складали сердечки-цьомки, на яких розмістилися ангелики. Листівочки прикрашали штучними стразами, аплікаціями та писали побажання найкращим у світі мамам. А постійна учасниця майстерок Олександра Василишина оформила листівочку бабусі. «До мами я поїду аж літом, тому День матері я буду святкувати з бабусею, — ділиться дівчинка. — Я дуже люблю бабусю і хочу написати їй безліч ніжних слів, бо вона найкраща і найрідніша. Думаю, вона буде дуже рада отримати подарунок».

Розповіла про свій виріб й учасниця майстерки Єлизавета: «Я написала, що моя мама найсолодша. А ще я прикрасила ангела на листівочці сердечками й зірками. Я дуже люблю свою маму, мені приємно радувати її та дарувати подарунки».

Немає коментарів:

Дописати коментар