пʼятниця, 5 травня 2023 р.

Ляльковий дивосвіт

3 травня для третьокласників СЗШ №8 відбулася виставка-презентація «Ляльковий дивосвіт». Бібліотекарки філії №4 розповіли дітям про народні іграшки. Героями заходу стали ляльки-мотанки, які люб’язно надала майстриня Тетяна Юркова.

Учасники дізналися про різницю між лялькою-мотанкою та звичайною лялькою, між обрядовою та ігровою ляльками. «Мені спочатку здалося моторошним, що лялька не має очей та рота, — розповідає учасниця заходу Оля. — Та коли береш лялечку до рук, вона дуже приємна і якась ніби рідна. Я б хотіла мати таку ляльку вдома».

Ділиться враженнями третьокласниця Дар’я: «Мені дуже подобаються ляльки з косами. Я бачила ляльки в хустинках, але ті, що з кісками, виглядають гарніше. Якби я робила ляльку-мотанку, то змайструвала б їй рожеве волосся і заплела б його у дві кіски. Я ще не бачила таких ляльок з двома кісками, тому у мене була б перша».

Немає коментарів:

Дописати коментар