неділя, 29 вересня 2024 р.

Бібліотекарі пропонують читачам пограти в онлайн-гру про рідне місто

 

До Дня міста Хмельницького працівниці бібліотеки-філії №4 створили онлайн-гру, у якій читачам пропонують відгадати будівлі на фото. У грі представлено 10 світлин, на яких ви побачите споруди, що знайомі кожному хмельничанину. Вони становлять архітектурний спадок Хмельницького. Більше про них можна дізнатися на сайті комунального підприємства Хмельницької міської ради «Хмельницький туристично-інформаційний центр».

Також у бібліотеці запрошують дізнатися про історію та архітектуру рідного міста з краєзнавчої виставки «Мій край — до серця рідна пристань».

Своїми враженнями від активності поділилася постійна читачка бібліотеки Софійка: «Мені дуже подобається ця весела та пізнавальна гра! Кожна будівля на фото знайома, але я не завжди знаю її історію. Завдяки грі я дізнався про архітектурну спадщину нашого міста і тепер можу розповісти про це друзям і родині. Ще один плюс — те, що я можу грати в неї вдома. Це справді круто! Тож, якщо ви любите цікаві ігри та хочете більше дізнатися про Хмельницький, обов'язково спробуйте цю гру!»



Немає коментарів:

Дописати коментар