середа, 7 вересня 2016 р.

«Моя патрульна поліція – моє безпечне дитинство»


Сьогодні сучасна людина живе у складному світі. Світі, який постійно змінюється та потребує від людини великих знань, умінь та досвіду. А про дітей і говорити годі…
Саме для того, щоб знати як діяти в різних життєвих ситуаціях, завдяки співпраці Нової поліції з бібліотеками Хмельницької міської централізованої бібліотечної системи, працівники бібліотеки-філії №4 організували зустріч  поліцейських «Моя патрульна поліція – моє безпечне дитинство» з учнями  5-Б класу СЗШ №8.

Лейтенанти патрульної поліції Анна Стрембіцька та Ілона Табенська цікаво розповідали про службу, давали загальні поради як уберегтися від злочинців, як не стати жертвою дорожньо-транспортної пригоди та давали відповіді на численні дитячі «чому?»

Насамкінець Анна та Ілона пограли з дітьми в гру про правила дорожнього руху та подарували книжечки «1000 та 1 поворот».

«Від сьогоднішнього заходу я отримала велике задоволення. Закріпила знання про правила дорожнього руху. Дізналася багато цікавого про життєві ситуації, як потрібно себе вести в тих чи інших обставинах. А ще я побачила, що дівчата у формі – це дуже гарно і я неодмінно стану працівником патрульної поліції аби захищати наше місто від різних правопорушень», – поділилась своїми враженнями Катерина Данилевська.

Ірина Драйна, завідуюча бібліотекою-філією №4

Немає коментарів:

Дописати коментар