четвер, 23 березня 2017 р.

«Я пізнаю світ».

Напередодні Всеукраїнського тижня читання, працівники бібліотеки-філії №4 проводять цікаві заходи, які дають чудову нагоду для популяризації серед дітей та юнацтва книги і, власне сучасної бібліотеки.

Для всіх категорій читачів 22 березня було проведено огляд літератури «Я пізнаю світ». Першими розширили свої знання із цим чудовим енциклопедичним виданням переможниці І туру «Кращий читач 2017» Христина Коваль та Анастасія Ковальчук.
«Сьогодні я зайшла до читальної зали улюбленої бібліотеки і мою увагу привернув ведмедик, який «читав» книгу із серії «Я пізнаю світ». Як можна не підійти та не взяти книгу до рук? А як важливо послухати розповідь бібліотекаря про ту чи іншу книгу або ж журнал. Я й сама не раз зверталась до цієї серії, виконуючи домашні завдання, і отримувала вичерпну відповідь на будь-яке запитання», – поділилась враженнями Христина Коваль учениця 7-А класу ЗОШ №7.

Ірина Драйна, завідуюча бібліотекою-філією №4

Немає коментарів:

Дописати коментар