пʼятниця, 31 березня 2023 р.

На скільки книжок ти виріс?

 Дехто вимірює свій ріст у сантиметрах, хтось користується фунтами, а читачі бібліотеки-філії №4 протягом Всеукраїнського тижня дитячого читання вимірювали його книгами. Для цього у книгозбірні організували бібліотечну акцію «Виміряй свій ріст у книгах».

Розповідає бібліотекарка молодшого відділу Вікторія Олександрівна: «Дітей дуже цікавить те, скільки книг вони вже прочитали. Найзручніше, звісно, вести читацький щоденник. Але якщо дитина не веде регулярних записів про прочитане, то просить бібліотекаря підрахувати книжечки у своєму формулярі й дуже тішиться, якщо цих книг уже багато. Щоб заохотити дітей до активного читання під час канікул, ми створили ігровий ростомір. Тепер пропонуємо дітям поміряти свій ріст і прочитати за рік таку ж кількість книг. Для багатьох читайликів це — неабиякий виклик».

Ділиться враженнями читачка бібліотеки Аліна: «Ростомір показав, що мій ріст — аж сто книг. Я уже прочитала 30 книжечок, тому читати мені потрібно ще дуже багато. Але у мене є ідея — буду читати тонкі книжечки!  А ще можна читати збірники і рахувати кожен твір окремо! Думаю, що з цифрою “100” я впораюся».


Немає коментарів:

Дописати коментар