четвер, 6 квітня 2023 р.

У пошуках формули здоров’я

5 квітня другокласники СЗОШ №8 разом з бібліотекарями філії №4 прогулялися на вітамінному диліжансі містом Здоров’я. Вісім зупинок довелося зробити мандрівникам, аби досягнути мети — дізнатися про секрети здорового життя.

Фізкультхвилинка, онлайн-гра «Режим дня Софійки», вікторина з формулою чистоти, паперова гра «Корисна і шкідлива їжа», підсумкова гра «Шляхами здоров’я» та ще й притча про відповідальність людини за свої вчинки — ось такою різноманітною та надзвичайно насиченою була програма віртуальної поїздки.

Учасник заходу Арсен розповів про свої враження: «Мені дуже сподобалося відгадувати загадки про вітаміни. Всі повідгадував. А ще було цікаво створювати режим дня — така онлайн-гра з розміщення картинок у часовому порядку. Софійка на тих картинках обідала в школі, а я обідаю вдома, тому це завдання я, на жаль, виконав правильно не все. А гра про корисну і шкідливу їжу була теж захопливою, бо я не знав, що білий хліб шкідливий, а я дуже люблю бутерброди з білого хліба і ковбаси».



Немає коментарів:

Дописати коментар