вівторок, 4 жовтня 2016 р.

Всеукраїнський день бібліотек.

29 вересня на День відкритих дверей «Бібліотека – заклад незвичайний, у ньому мудрість тисяч поколінь», до бібліотеки-філії №4 завітали учні 4-Б класу СЗШ №8.
Розповідь бібліотекаря про книги та книжкових героїв; прислів’я, приказки, загадки, сценка про звичайний робочий день дитячої бібліотеки де головними героями були читачі; парад книжок, які коротенько розповіли про себе; мультимедійна презентація про правильне поводження з книгою, неабияк захопила читачів. Вони пообіцяли, що ніколи не розлучатись з книгами, ставитимуться обережно до них, будуть активними читачами бібліотеки.

«Сьогодні я брала участь у сценці «Парад книжок». мені випала роль бути Тлумачним словником української мови. Я вперше взяла до рук цю книгу і була трохи здивована, що до неї увійшло 65 тисяч слів. А мої однокласники коли почули про це, щиро дивувалися, яка багата українська мова», – поділилася емоціями читачка Єлизавета Панченко.

Ірина Драйна, завідуюча бібліотекою-філією №4.



Немає коментарів:

Дописати коментар