пʼятниця, 23 лютого 2024 р.

Першокласникам — світ цікавої інформації, котрий пропонує бібліотека

22 лютого для маленьких читайликів 1-В класу ліцею №8 бібліотекарки філії №4 провели день інформації «День без книги — день без сонця».

Діти відгадували загадки, взяли участь у казковій вікторині, подивилися дитячі газети та журнали, цікаві кольорові енциклопедії, де маленьким розумникам можна знайти безліч неймовірної інформації. «Моя мама читає мені казки, а я трішки лиш читаю, але більше можу вірші, — розповідає учасниця заходу Аліна. — А тепер я знаю, що я хочу читати! Мені так сподобалася енциклопедія “Про міста”. Там такі невеликі й цікаві розповіді! Обов’язково прийду в суботу з мамою до бібліотеки, щоб взяти цю книгу. А ще мені сподобався журнал “Колобочок”, “Смайлик” теж цікавий. Там навіть головоломки є! Жаль, що писати ручкою чи олівцем у журналах не можна, а то я б усе розв’язала! Я і на питання вікторини давала тільки правильні відповіді!»

Немає коментарів:

Дописати коментар