середа, 7 червня 2017 р.

«Словничок привітних слів»

Бібліотечне літо на майданчику триває! Не дають сумувати працівники бібліотеки-філії №4 діткам мікрорайону, які залишилися у місті.

6 червня до книгозбірні на пізнавальну годину «Словничок привітних слів», завітали школярі із табору «Усмішка» ЗОШ №14. Під час заходу діти цікаво провели своє дозвілля: грали в ігри, відгадували загадки, відповідали на запитання вікторини «Ввічливо чи не ввічливо?», «Чарівні слова». Адже нікому не подобається грубе, зневажливе, образливе ставлення до себе. Дуже важливо, з малих літ набути навичок вихованості і ввічливості. Тому саме сьогодні діти разом із бібліотекарями поповнювали знання про ввічливість та культуру поведінки.

«Я завжди знав, що бути чемним – значить бути вихованим. Про це мені говорила моя бабуся, коли я був ще зовсім маленьким. На сьогоднішньому заході ми пригадали «чарівні слова», які допомагають бути чемним і ввічливим. І тепер я ще більше буду ними користуватися, адже недарма, коли говориш такі слова, усім кому вони адресовані, стає приємно і хороше. А ще ми вивчили, як люди дякують у світі», – поділився враженнями Назар Розгон.

Ірина Драйна, завідуюча бібліотекою-філією №4

Немає коментарів:

Дописати коментар